فروش تخصصی محصولات سیسکو
همه چیز در مورد خودرو

ن : khashayars

فروش تخصصی محصولات سیسکو

پردیس پردازش خلیج فارس، قدیمی ترین و بزرگترین وارد کننده و تامین کننده کلیه تجهیزات شبکه های کامپیوتری و مخابراتی در ایران می باشد که خدمات خود را به صورت آنلاین در دسترس کاربران قرار داده است. این شرکت تمرکز خود را بر روی فروش تخصصی تجهیزات شبکه سیسکو که شامل سوئیچ سیسکو، آی پی فون سیسکو ، روتر سیسکو و انواع ماژول سیسکو می باشد.

برای بدست آوردن اطلاعات و مشخصات فنی تجهیزات شبکه سیسکو میتوانید با مراجعه به فروشگاه آنلاین پردیس پردازش مطالعه کنید و در کنار بررسی های تخصصی متخصصان ما شما میتوانید کالا های مدنظر خود را به صورت آنلاین مقایسه کرده وبا انتخاب نوع کالا از نظر دست دوم (ریفربیشد) بودن و یا نو به همراه گارانتی یک ساله شرکت ،خرید خود را هوشمندانه و مطمئن انجام دهید.البته نکته قابل اشاره مهلت تست هفت روزه ما میباشد که تنها به خاطر اطمینان بیشتر شما به خرید خود میباشد.

با توجه به پیشرفت دنیای تکنولوژی ، سازمان ها و کسب و کار های مختلف نیاز بیشتری  به شبکه های کامپیوتری پیدا کرده اند.

نهاد ها،سازمان ها و کسب و کار های کوچک و بزرگ به واسطه شبکه ارتباطات خود را انجام میدهد ، که تمامی این ارتباطات وابسطه به تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری شبکه می باشد که بیس اصلی یک شبکه را میسازد. با افزایش روزانه نیاز مشاغل به ارتباطات بین سیستمی ، شرکت های مختلف حوزه شبکه تجهیزات متنوعی را باتوجه با درخواست افراد تولید میکنند، که بازار خرید تجهیزات شبکه را هر روز داغ تر میکند.

شش راز اساسی در خرید تجهیزات شبکه از زبان پردیس پردازش خلیج فارس

1-به چه چیزی نیاز دارید؟

قبل از ایکه بخواهید خریدی انجام دهید ، باید با بررسی و زیر نظر یک کارشناس متخصص ببینید سازمان شما به چه تجهیزات شبکه ای نیاز دارد . این امر به این خاطر می باشد که شاید کسب و کار شما به تعداد کمی تجهیزات نیاز داشته باشد و برعکس آن و یا با خرید یک سوئیچ ارزان میتوانید نیاز های شبکه سازمان خود را برطرف کنید. در کل با انتخاب آگاهانه میتوانید کارایی بستر شبکه خود را بالا برده و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

2-میزان استفاده از تجهیزات

با توجه به تخصصی بودن دستگاه ها ،قیمت این دستگاه ها گران قیمت به حساب می آید ، از این رو برای خرید مجدد یا تعمیرات این دستگاه ها هزینه های زیادی را به صاحبان کسب و کار متحمل میکند. قبل از خرید دستگاه مورد نظر خود توجه داشته باشید که میزان کاربران استفاده کننده از شبکه شما چه میزان می باشد و همواره این میزان را به حساب حداکثری حساب کنید تا در آینده در کسب و کار خود دچار مشکل نشوید، شما باید با آینده نگری مناسب مشکلات پیش رو و نیاز های شبکه سازمان خود را پیش بینی کنید.

3- کدام برند تجهیزات را انتخاب کنیم؟

همانطور که اشاره کردیم شرکت های مختلفی در زمینه عرضه و تولید تجهیزات شبکه فعالیت میکنند که هر یک از این شرکت ها به صورت تخصصی بر روی یک سری از مدل ها و نیاز کسب و کار های مختلف کار میکنند که میتوان به شرکت هایی مثل سیسکو ، اچ پی، ای ام سی، دل و ... اشاره کرد. شما برای تجهیز کردن شبکه کسبو کار خود از هر بند کالای تخصصی آن را خریداری کنید به عنوان مثال سوئیچ یا آی پی فون سیسکو و یا سرور های اچ پی و... شرکتی که میتوان پیشرو یا پرچم داره این حوزه معرفی کرد ،شرکت آمریکایی سیسکو می باشد که با کیفیت و مدل های متنوع و کارایی بینظیر کالاهای خود نام خود را در ذهن هر شبکه کاری ثبت کرده است.

4- خرید تجهیزات شبکه

کیفیت : در کشور ما ایران به صورت رسمی نمایندگی وجود نداره که با خیال راحت بخواهیم یک دستگاه باکیفیت را خریداری کنیم، اما نکته امیدوار کننده این می باشد که شما با کمی بررسی بازار شبکه و میتوانید شرکت های معتبری را پیدا کنید که در زمینه فروش تجهیزات شبکه در ایران پیشرو بوده و میتوانند اطمینان خاطر خوبی از کیفیت اجناس خود به شما اختصاص دهند.

قیمت: به دلیل نبودن ناظر رسمی و مرجع معتبر ، قیمت این اجناس به صورت رسمی یا واحد اعلام نمیشود و از این رو شرکت هایی می باشند که از این موضوع سوء استفاده کرده و به شما کالای غیر اورجینال را به قیمت اصلی بفروش میرسانند که این امر باعث بوجود اومدن ضرر سنگین برای شما می شود، ضرری از جمله از دست دادن مال و زمان شما در راه اندازی شبکه سازمان یا کسب و کارتان، ما پیشنهاد میکنیم حتما قبل از خرید خود اول از چند تا مرکز معتبر استعلام قیمت بگیرید و در آخر از یک فروشگاه مطمئن خرید خود را نهایی کنید.

اطمینان در خرید: برای تشخیص اصالت و کیفیت کالای خود، اگر از دانش کافی در این زمینه برخوردار نیستید حتما با یک کارشناس فروش متخصص مشورت کنید و درخواست کنید کالای شمارا بررسی کند و یا اگر متخصصی را سراغ ندارید میتوانید با توجه به آموزش های موجود در سایت های مختلف تصمیم بگیرید خودتان با دقت بالا این کار را انجام دهید.

5- از گارانتی کالای خود مطمئن شوید!

در تجهیزات شبکه از برد های الکترونیکی حساسی استفاده شده که براثر نوسانات برق، رطوبت و دما  و موارد دیگر باعث خرابی دستگاه شما میشود. شما همیشه باید در نظر داشته باشید که دستگاه خریداری شما علاوه بر گارانتی ،مهلت تست 7 روزه هم داشته باشد زیرا خدمات پس از فروش یکی از مهم ترین ارکان اصلی می باشد.

 6- مشاوره تخصصی برای قبل و بعد از خرید

اکثر افرادی که در زمینه فروش تجهیزات شبکه فعالیت میکنند و درعرصه فروش این محصولات فعالیت میکنند از دانش و اطلاعات کافی برخوردار نیستند و این موضوع باعث میشود شما در زمان اجرای پروژه خود به مشکل بربخورید. شرکت پردیس پردازش خلیج فارس از سال 1382 فعالیت خود را در حوزه تجهیزات شبکه های کامپیوتری و مخابراتی آغاز کرد و در این زمینه جزو سازمان های پیشرو می باشد که همواره با ارائه کلیه تجهیزات شبکه سیسکو و همینطور با ارائه مشاوره ها خدمات پس از فروش تخصصی توانسته نام خود را در ذهن هر شبکه کاری ثبت کند. اما این پایان کار نیست، فروشگاه آنلاین پردیس پردازش خلیج فارس آماده است تا شما عزیزان صفر تا صد خرید خود را به صورت آنلاین ، با سرعت و مطمئن انجام داده و از خرید خود لذت ببرید.

برای بدست آوردن اطلاعات دقیق از کالای مورد نظر خود، مشاوره جهت تجهیز شبکه کسب و کار خودف گرفتن استعلام قیمت میتوانید به فروشگاه آنلاین پردیس پردازش خلیج فارس مراجعه نمایید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در مورد خودرو و آدرس allaboutcarmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.